Прочетен: 1232 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 09.08.2010 16:20
РЕ-ГЕНЕЗИС на ОБРАЗОВАНИЕТО
В областта на ОБРАЗОВАНИЕТО, предлагаме съвместна работа по наш модел и подход (ние го наричаме „Ре-Генезис на Образованието”) насочен към справяне с широк спектър от образователни задачи, нужди или проблеми на:
· по-малките и по-големите деца, юноши и младежи,
· техните родители,
· учителите, директорите и другите свързани с образованието специалисти и ръководители.
както и на различните организации и институции в образователната среда:
· държавни, общински, частни или неправителствени образователни заведения - ОДЗ, ДГ, НУ, ОУ, СОУ, ПГ и др.
· занимални,
· различни общински, частни и неправителствени центрове за работа с различни групи деца,
· други образователни структури в даденото населено място,
· вкл. съответния РИО и общинските власти и структури работрещи в образованието.
Някои от нещата, по които бихме могли да работим заедно са:
· психодиагностика на различни страни от развитието на учениците, учителите, родителите, училищата;
· консултации по целия спектър от училищни проблеми, както със самите ученици, така и с техните родители и учители;
· различни форми на групова работа и тренинги за развитие на специфични когнитивни, социални и жизнени умения на децата и юношите;
· професионални тренинги за учителите и класните в различни области:
o управление на дисциплината,
o стилове на преподаване и учене,
o тийм-билдинг на класа,
o използване на групови и проектни форми на обучение,
o управление на професионалния стрес и „изгаряне”;
· тренинги за родители за ефективно справяне са различни проблеми на техните деца;
· тренинги за образователни ръководители, вкл. популярната ни „Лидерска Академия”:
o главни учители,
o помощник-директори,
o директори,
o експерти в РИО,
o експерти в общинските структури
· иновативни форми създадени и/или популяризирани от нас като:
o клуб „Ерос и Психея”,
o клуб „Майнд Геймс”,
o клуб „Лидерска Школа”,
o клуб „Моята Кариера”
и много други;
· общоучилищни интервенции и подходи като:
o „Ефективно училище”,
o „Качествено училище”,
o „Училище утвърждаващо здраве”,
o „Училище без насилие”
o „Общоучилищен Денсинг”,
и др.
· модели за организационно развитие на образователните институции;
· съвместно кандидатстване и осъществяване на национални и международни проекти в сферата на образованието
и мн.др.
В тази област, също бихте могли да сте във всяка от 6-те споменати роли.
Образованието тогава и сега
КИА организира конференция по проблемите...