Прочетен: 1144 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 09.08.2010 15:34
СЪДЪРЖАНИЕ
1. КАКВО предлагаме ние ?
2. За КОГО Е и за КОГО НЕ Е предлаганато от нас партньорство ?
3. В каква РОЛЯ бихте могли да участвате Вие в мрежата ?
4. В какви СФЕРИ може да действа психологичната франчайзингова мрежа ?
4.1. КОИ СМЕ НИЕ ?
4.2. ФИЛОСОФИЯ НА ПРЕДЛАГАНАТА ОТ НАС МРЕЖА
4.3. ИМА МНОГО ВЪЗМОЖНОСТИ, НО ВСЕ ПАК ДА СЕ ФОКУСИРАМЕ
а) В областта на ЗДРАВЕТО
б) В областта на ОБРАЗОВАНИЕТО
в) В областта на РАЗВИТИЕ на ОРГАНИЗАЦИТЕ
5. ОРГАНИЗАЦИОННИ аспекти на партнирането ни в мрежа
6. ФИНАНСОВИ аспекти на партнирането ни в мрежа
6.1. ТАКСИ за ВКЛЮЧВАНЕ във психологичната франчайзингова мрежа
6.2. Потенциални ВАШИ ПРИХОДИ от включването Ви в нашата мрежа
7. ПРЕДСТОЯЩИ СТЪПКИ И МЕРОПРИЯТИЯ в нашата франчайзингова мрежа – 2010 г.
8. ОБОБЩЕНИЕ
9. КОНТАКТИ
1. КАКВО предлагаме ние ?
За разлика от повечето съществуващи досега у нас системи и реални практики в областта на приложната психология, ние НЕ предлагаме дългосрочни обучения и супервизии (1-во, 2-ро, 3-то и т.н. нива) от стотици или хиляди часове, струващи стотици и хиляди лева за неща, които са от преди 30 (НЛП, кратки подходи и др.), 50 (CBT, позитивна, рейхианска и др.) и дори 100 години (психоанализа, психодрама, аналитична и др.) и нямащи пряко приложение в живота и на пазара, на който присъстват многобройни сходни услуги, а предлагаме максимално прагматична, практическа и пазарно насочена обща схема и специфични форми за конкретна работа с дадени групи клиенти по конкретни техни нужди, проблеми или задачи, с реални непосредствени финансови резултати за Вас, при това, основаващи се на интеграция на най-модерни методи от последните години създавани и използвани в различни части на света.
Общият ни подход има две допълващи се страни: професионален модел и бизнес модел:
Професионалният модел е нашият общ подход, който ние наричаме „РЕ-ГЕНЕЗИС” (повече подроб-ности за него можете да намерите в нашия блог http://regenesis.blog.bg). Най-общо казано, това е интегративно-еклектичен модел от конструктивистки, постмодерен, мрежовиден тип, който съчетава за всеки специфичен проблем, нужда, задача, целева група и т.н., конкретна комбинация от подходи и стъпки, които гарантират висока практическа ефективност, по правило, по-висока от предлаганите и използвани у нас школи, модели, подходи, теории, методи, техники на психологията и сродните научни и практически области.
Този модел и схеми за практическа работа обикновено имат три измерения:
- в по-традиционни термини: био, психо, социално,
- а в по-новите компютърни термини: хард-, софт- и груп-уеър,
Така се получава един своеобразен Рубик-куб от десетки възможни комбинации от подходи и степени, които се конкретизират и прилагат според конкретните нужди, очаквания, стил и опит, както на колегата, който ги прилага, така и според нуждите на клиента – бил той дете, възрастен, семейство, група, организация или по-голяма общност.
Като цяло, нашият модел позволява едновременно
- висока степен на стандартизация (за да бъде лесно разбираем, усвоим и използваем) и
- висока степен на творчество и адаптивност (за да се напасва, както на специфичните нужди на клиентите, така и на стила на използващия го колега).
Бизнес моделът, като цяло се основава на франчайзинг,но го допълва,доразвива и адаптира към специфичните особености на психологичните услуги и българските реалности, като се добавят елементи на класическото посредничество, дистрибуция, социален маркетинг, онлайн бизнес, МЛМ, различни форми на съдружие и др.
Крайната цел на този бизнес модел е създаване на национална мрежа за психологични услуги, който да действа:
- на местно ниво като „квартален супермаркет”, а на национално ниво като „специализиран хипермаркет”, т.е. едновременно лесно достъпен като място, време, цена, и заедно с това, многообразен, ефективен и удобен за максимално голям брой българи, техните семейства и организации, където и те да се намират,
- за разлика от доминиращия в момента по-често „занаятчийски” и по-рядко „бутиков” модел на работа, който прави психологичните услуги не особено популярни, трудно разбираеми, елитарни, при това не особено ефективни и достъпни за масовия българин, особено извън София и големите градове.