Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2010 15:24 - Какво е и какво предлага ПСИХО-НЕТ ? - част 1 - ВЪВЕДЕНИЕ
Автор: psychonet Категория: Други   
Прочетен: 905 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.08.2010 15:34




СЪДЪРЖАНИЕ

            1. КАКВО предлагаме ние ?

               2. За КОГО Е и за КОГО НЕ Е предлаганато от нас партньорство ?

            3. В каква РОЛЯ бихте могли да участвате Вие в мрежата ?

           4. В какви СФЕРИ може да действа психологичната франчайзингова мрежа ?

                    4.1. КОИ СМЕ НИЕ ?

                    4.2. ФИЛОСОФИЯ НА ПРЕДЛАГАНАТА ОТ НАС МРЕЖА                     
              4.3. ИМА МНОГО ВЪЗМОЖНОСТИ, НО ВСЕ ПАК ДА СЕ ФОКУСИРАМЕ

а) В областта на ЗДРАВЕТО

б) В областта на ОБРАЗОВАНИЕТО

в) В областта на РАЗВИТИЕ на ОРГАНИЗАЦИТЕ

            5. ОРГАНИЗАЦИОННИ аспекти на партнирането ни в мрежа

            6. ФИНАНСОВИ аспекти на партнирането ни в мрежа

6.1. ТАКСИ за ВКЛЮЧВАНЕ във психологичната франчайзингова мрежа

6.2. Потенциални ВАШИ ПРИХОДИ от включването Ви в нашата мрежа

          7. ПРЕДСТОЯЩИ СТЪПКИ И МЕРОПРИЯТИЯ в нашата франчайзингова мрежа – 2010 г.

            8. ОБОБЩЕНИЕ

            9. КОНТАКТИ

 

  

            1. КАКВО предлагаме ние ?

                       

            За разлика от повечето съществуващи досега у нас системи и реални практики в областта на приложната психология, ние НЕ предлагаме дългосрочни обучения и супервизии (1-во, 2-ро, 3-то и т.н. нива) от стотици или хиляди часове, струващи стотици и хиляди лева за неща, които са от преди 30 (НЛП, кратки подходи и др.), 50  (CBT, позитивна, рейхианска и др.) и дори 100 години (психоанализа, психодрама, аналитична и др.) и нямащи пряко приложение в живота и на пазара, на който присъстват многобройни сходни услуги, а предлагаме максимално прагматична, практическа и пазарно насочена обща схема и специфични форми за конкретна работа с дадени групи клиенти по конкретни техни нужди, проблеми или задачи, с реални непосредствени финансови резултати за Вас, при това, основаващи се на интеграция на най-модерни методи от последните години създавани и използвани в различни части на света.

 

            Общият ни подход има две допълващи се страни:  професионален модел  и  бизнес модел:



Професионалният модел е нашият общ подход, който ние наричаме РЕ-ГЕНЕЗИС (повече подроб-ности за него можете да намерите в нашия блог http://regenesis.blog.bg). Най-общо казано, това е интегративно-еклектичен модел от конструктивистки, постмодерен, мрежовиден тип, който съчетава за всеки специфичен проблем, нужда, задача, целева група и т.н., конкретна комбинация от подходи и стъпки, които гарантират висока практическа ефективност, по правило, по-висока от предлаганите и използвани у нас школи, модели, подходи, теории, методи, техники на психологията и сродните научни и практически области.

Този модел и схеми за практическа работа обикновено имат три измерения:

  • в по-традиционни термини:  био, психо, социално,  
  • а в по-новите компютърни термини:  хард-, софт- и груп-уеър,
всяко от които има от три до пет степени на задълбочаване.

 

Така се получава един своеобразен Рубик-куб от десетки възможни комбинации от подходи и степени, които се конкретизират и прилагат според конкретните нужди, очаквания, стил и опит, както на колегата, който ги прилага, така и според нуждите на клиента – бил той дете, възрастен, семейство, група, организация или по-голяма общност.

Като цяло, нашият модел позволява едновременно

  • висока степен на стандартизация (за да бъде лесно разбираем, усвоим и използваем) и
  • висока степен на творчество и адаптивност (за да се напасва, както на специфичните нужди на клиентите, така и на стила на използващия го колега).


            Бизнес моделът, като цяло се основава на франчайзинг,но го допълва,доразвива и адаптира към специфичните особености на психологичните услуги и българските реалности, като се добавят елементи на класическото посредничество, дистрибуция, социален маркетинг, онлайн бизнес, МЛМ, различни форми на съдружие и др.


            Крайната цел на този бизнес модел е създаване на национална мрежа за психологични услуги, който да действа:

- на местно ниво като „квартален супермаркет”, а на национално ниво като „специализиран хипермаркет, т.е. едновременно лесно достъпен като място, време, цена, и заедно с това, многообразен, ефективен и удобен за максимално голям брой българи, техните семейства и организации, където и те да се намират,

- за разлика от доминиращия в момента по-често „занаятчийски” и по-рядко „бутиков” модел на работа, който прави психологичните услуги не особено популярни, трудно разбираеми, елитарни, при това не особено ефективни и достъпни за масовия българин, особено извън София и големите градове.




Тагове:   Какво,   въведение,


Гласувай:
1
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: psychonet
Категория: Други
Прочетен: 36922
Постинги: 22
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Август, 2018  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031